piątek, 5 maja 2017

Kartka ślubna

Uwielbiam kopertówki! To chyba moja ulubiona forma kartki, niedawno miałam okazję wykonać kopertówki ślubne. Jedną z nich zaprezentuję dzisiaj bo ślub już się odbył, a jeśli chodzi o drugą to chyba pokażę ją dopiero po wakacjach. Nie chcę nikomu psuć niespodzianki ;-)







W moim wykonaniu tej kartki nie mogło zabraknąć przeszyć maszyną ani błyszczących półperełek - uwielbiam je! Napis wykonałam sama w programie Word ;-) 

Jedyny problem jaki napotkałam to taki, że z powodu dużych kwiatów, kartka nie mieści się w standardowej kopercie, hmm. Muszę się zastanowić jak rozwiązać ten problem. 

Dzisiaj razem  z chłopcami mieliśmy wspaniały dzień, wreszcie wyszło słońce i zrobiło się cieplutko na tyle, że mogliśmy hasać w samych bluzach a po południu nawet w krótkim rękawku.Wiosno przybywaj!  :-)

Udanego weekednu Wam życzę! 
Po weekendzie  pokażę Wam  co majstrowałam przez cały miniony miesiąc ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz