środa, 18 grudnia 2013

Robótka 2013

Po raz drugi mam przyjemność zadziałać w ramach akcji Robótka 2013 :-) Akcja polega na przygotowaniu i wysłaniu upominku świątecznego, kartki, itp. dla wybranej osoby lub grupy osób przebywających w Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci w Niegowie. Cel jest taki by sprawić tym osobom radość i podarować im trochę szczęścia na Święta Bożego Narodzenia.
W tym roku wysłałam Anetce z rodzinki IV milutką poduszeczkę, ponieważ Anetka uwielbia wszelkie przytulanki :-) Wykonałam ją z kolorowej bawełny, z jednej strony różowa tkanina w sówki a z drugiej zielona w białe grochy. Po bokach pojawiły się kolorowe wstążeczki do "miziania", natomiast wnętrze wypełniłam kulkami silikonowymi, dzięki którym poduszeczka jest bardzo mięciutka. Mam nadzieję, że Anetce się spodoba :-) 







2 komentarze: